2012. augusztus 31., péntek

Handprinted fabric swap II

2 hónapja nem jártam itt! Uhhh!
Mentségemre szóljon, hogy  mindkét gyermekemnek szünet volt az oviban/suliban, így tényleg nehéz volt lavíroni Bimba, gyerekek és háztartás közt. Este, miután elcsendesedett mindenki, előkerült a számítógép, s én nekiálltam e-mailekre válaszolni, megrendelőkkel egyeztetni, fotókat dokumentálni, webshopot rendezgetni, marketinggel foglalkozni, a napközben félbehagyott munkát befejezni, stb. Hát ez van, de szeptembertől igyekszem többet jelentkezni!
2 months ago I was here last! Uhhh! I have to tell in my own protection, that my children were with me all the summer, because of the summer break, so it was a little bit difficult to work...Late nigt, after my family were quiet down, Pc is found, and I started to reply e-mails, coordinate with customers, organize pics and webshop, deal with marketing, finish half work during the day, and so on...So there, but I try to write more by September!

Utoljára ott hagytam abba, hogy megmutattam Nektek azokat a printeket, amiket a Handprinted Fabric Swap II  elnevezésű "cserebere program" keretein belül készítettem.
Nagy izgalommal adtam postára őket, s ugyanakkora izgalommal vártam, hogy én is megkapjam a magam kis anyagait egyenesen Amerikából és Ausztráliából! Íme:
In my last post, I showed you some prints, created for Handprinted fabric swap II. I posted fat quarters with  big excitement, and waiting time was as exciting as posting, and finally parcels arrived straight from USA and Australia! Hurray:) 

Imádtam mindegyiket, és már nagyon-nagyon szerettem volna valami szépet készíteni belőlük, s most végre eljutottam odáig! Hurrá!:)
I loved all of them, and I was very happy to finally had time to make something!

Az amerikai Amy (Formwork) anyagával kezdtem először. Nagyon tetszett ez az egyszerű, letisztult formavilág, a visszafogott színek. Egyből arra gondoltam, hogy stílusában jól párosítható az én mintáimmal, így egy kistáska született belőle, amire az egyik mintámat applikáltam. Naná, hogy a kislányomé lett, imádjuk mindketten!:) Ime:
I started to work with Amy's gorgeous fabric. I like her simple style, clear form and moderate colours. I was thinking to match my own print, so I applied a girl on it. Of course, it's my little girl's one, and we love it!:)


Az ausztrál Lamina( Do a bit ) gyönyörű pipacsos anyagából egy kispárnát, és egy pici alvósállatot készítettem, szintén a kislányomé lesz mindkettő. nagy kedvencem ez az anyag, és Laminát is nagyon megkedveltem, több levélváltásunk volt.
(Lamina igazán kedves és figyelmes, mert az anyag szegett széle piros-fehér-zöld csíkos... Imádtam! ( Remélem nem a véletlen műve;) ) Íme a párna és a koala:
Australian girl, Lamina ( Do a bit) was printed a beautiful fabric, full of pink poppy( one of my favourite flower). I liked it very much, so I created more things of it, a pillow and a little koala for my daughter.
I don't know if it was coincidence, but Lamina prints her poppies on a fabric which has three thin lines bottom, exactly red-white-green, like hungarian flag! Thank you Lamina, it was very kind of you!:)



Az utolsó anyag Kristin munkája, aki szintén amrikai, s  itt találhatjátok a blogját: http://kleas.typepad.com/
Nagyon szép ez az anyag is. Egyáltalán nem volt biztos, hogy én kapom meg, de sikerült! Most agyalhatok, mi készüljön belőle. Az biztos, hogy ebből nem a kislányomnak, hanem magamnak készítek valami szép és hasznos dolgot. Hamarosan jelentkezem ismét, és mutatom a végeredményt!
Last fabric is Kristin's work, she is american, too, and you can find her blog here:  http://kleas.typepad.com/
It is also nice fabric,  and it was uncertain if I get it, but succeeded! I would like to make something beautiful and usefull thing of it, but not for my daughter but for me!:) I'll be back soon with nice pics!

Amy, Lamina, Kristin! Úgy gondolom, hogy szerencsés vagyok, hogy a Ti anyagaitokat kaptam, köszönöm Nektek ezúton is!:)
Amy, Lamina, Kristin! I think I'm lucky that your fabric are received, thank all of you!(...and sorry for my English:) )

1 megjegyzés:

lamina@do a bit írta...

So glad you love the poppies fabric! The cushion looks excellent! I think I will have to make myself one too :)