2012. január 23., hétfő

Készül a kisebb marokbrigád...

Tavaly elég sokszor előfordult, hogy amikor valaki először látta "élőben" a marokállatokat, akkor rácsodálkozva mondta, hogy "Jéé, ez ilyen nagy, kisebbnek gondoltam!" Volt olyan, akinek kifejezetten tetszett, hogy a maguk 40 cm magasságukkal "ilyen nagyok", viszont többen érdeklődtek, hogy nincsenek-e kisebbek?

Eredetileg alvósállatkának készültek ugyebár, akiket megfelelően lehet ölelgetni. A marokállat elnevezés ilyenformán csalóka, hiszen csak mi, felnőttek tudjuk marokra fogni (innen jött az elnevezés is), a legkisebbek(0-1év) azonban nem annyira.
Ezért aztán, mivel nálam mindig első a gyerek, gyorsan készítettem egy szitát, így lassan pici marokállatok is lesznek, ami a legkisebbek kezeiben kényelmesen elfér.

Nos, a szita már kész, de annyi dolgom akadt mostanában, hogy egyelőre nem jutottam el addig, hogy lenyomjam. Helyette viszont sok kedves megrendelő kívánságait teljesítettem/teljesítem, amikről majd később képeket is mutatok.

Közben készülőben vannak újabb állatkák is! Például lesz panda, zsiráf, oroszlán, kisegér, kutya, tyúk, majom, meg béka is. Egyelőre csak a grafikák, de hamarosan életre kelnek, a maguk kockafejű mivoltukban. ...Amúgy nagyon csalóka, mert azt hiszik róluk, hogy a kockafejnek megfelelően egész nap csak a gép előtt ülnek, pedig nem! Azon kívül, hogy gondolati síkon a pc a szülőatyjuk, jómagam pedig a szülőanyjuk, sok közük nincs a számítógéphez, sőt! Rakoncátlanok, elevenek, egy perc maradásuk sincs, mint a legtöbb Velük egykorú gyereknek!:)

Nincsenek megjegyzések: